خنده دار!!!!!!!!!!!

دختر دیوونه

توضیح نمیخواد دیگه،من دیوونه ام!

خنده دار!!!!!!!!!!!

 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خوب دقت کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

قبل از ازدواج:

 

پسر:با لا خره موقعش شد. خیلی انتظار کشیدم

دختر: میخوای از پیشت برم؟

پسر: حتی فکرشم نکن

دختر: دوسم داری؟

پسر: البته! هر روز بیشتر از دیروز

دختر:تاحالا بهم خیانت کردی؟

پسر:برای چی میپرسی؟

دختر:منو میبوسی؟

پسر: معلومه هر وقت که بتونم!

دختر:منو میزنی؟

پسر: دیوونه شدی؟من همچین آدمیم؟

دختر: میتونم بهت اعتماد کنم؟

پسر:بله

دختر:عزیزم

بعد از ازدواج:

کافیه فقط متن بالا رو از آخر بخونید



نظرات شما عزیزان:

ترانه
ساعت17:31---16 مهر 1393
عزیزم وبت عالیه.خیلی خوشم اومده.
پاسخ:ممنون


علیرضا
ساعت21:33---13 تير 1393
خب اجی بستگی داره به پسر که پسر چه جوری باشه
پاسخ:نخیرم


nilOofar - 4m!n
ساعت10:41---25 ارديبهشت 1393




Aliiiiiiiiii bood

webet kheili jalebe va ziba ♥

khoshhal mishim b mam sar bezani
پاسخ:باشه


majid
ساعت19:34---21 ارديبهشت 1393
سلام وب خوبی داری ولی این بی انصافیه که پسر اینجوری باشه به منم سر بزن heart2.LoxBlog.Com
پاسخ:باشه پسر


شقایق
ساعت2:43---15 ارديبهشت 1393
من لینکیدمت اجی بازم اونورا بیا
پاسخ:باشه عزیزم


ترلان
ساعت16:57---14 ارديبهشت 1393

پاسخ:نمیری؟!!!!!!!!


شقایق
ساعت2:25---14 ارديبهشت 1393
سلام گلم وبت خیلی نازو خوشمله افلین . . .

من شقایقم دوس دالم تبادل لینک کنیم اگه موافق بودی منو لینک کن بیا وبم خبرم کن زود لینکت میکتم من اپم بوووس بوووس بابای . . . راستی لوگو داشتی کدشو بده بزارم توی وبم فهدات بابای
پاسخ:باشه عزیزم.بلینکم


niloofar
ساعت1:26---14 ارديبهشت 1393
شیدا جوووون مرسی که سر زدی منم لینکت کردم گلم
پاسخ:مرسی نیلوفر


یه همکار عاشق
ساعت14:29---12 ارديبهشت 1393
سلام من لینکت کردم راستی دوست دارم سن واقعی ات را بدو نم.};-};-};-};-
پاسخ:واسه چی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1398 ] [ 2:16 ] [ شیدا ] [ ]