توصیه!!!!!!!!!!

دختر دیوونه

توضیح نمیخواد دیگه،من دیوونه ام!

توصیه!!!!!!!!!!

اگه عاشق شدی و میخوای به عشقت برسی به توصیـــه ی زیر توجه کن:

.

.

.

.

.

ای شیطــــــــــون!مچتو گرفتم!حالا تعریف کن طرف کیه؟؟!



نظرات شما عزیزان:

maryam & alireza
ساعت9:28---1 خرداد 1393
سلام عزیزم وب زیبایی داری به منا سربزن.. میفهمی طرف کیه
پاسخ:باشه.حتما


مهدی
ساعت20:23---30 ارديبهشت 1393
خیلییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییی خشنگ بووووووووووووووووووووووووووووو وود


پاسخ:مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییی عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممم


negar
ساعت12:51---19 ارديبهشت 1393
لینک م میکنی
پاسخ:باشه عزیزم


ترلان
ساعت16:57---14 ارديبهشت 1393
لامصبا زیاد هم هسن

حالا کدومو بگم؟؟
پاسخ:همشو


EMO VAMPIRE
ساعت4:36---12 ارديبهشت 1393
با تبادل لينك حال مي كني؟
پاسخ:آره.لینکت کردم.بلینکم


EMO VAMPIRE
ساعت4:28---12 ارديبهشت 1393
خو كن عاشق شخصيت داستانيم ونسس شدم چطوري بهش برسم؟ نه جدا دارم ميگم. نقاشي اش هم كشيدم،خودم با دستاي خودم.
پاسخ:آفرینننننن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1398 ] [ 2:22 ] [ شیدا ] [ ]