دختر های ................

دختر دیوونه

توضیح نمیخواد دیگه،من دیوونه ام!

دختر های ................

 

 

دلم میخواد جیغ بزنم..

ی جیغ بلند..

ازون جیغایی ک خیلی وقتا سر بچه ها میکشم..

ازون جیغایی ک وقتی سوسک میبینم میکشم..

ازون جیغایی ک وقتی مامان داره سبزی سرخ میکنه و بوش میره تو حلقم میکشم..

دلم میخواد بپرم تو استخر..

ی استخری ک آبش یخ یخ باشه..

دلم میخواد قندیل ببندم..

دلم بارون میخواد..

ازون بارونایی ک تو پاییز میاد..

ازونایی ک انگار خدا شیر آب خونشو وا کرده رو سر ما..

دلم میخواد برم زیر بارون خیس بشم..

دلم میخواد بشینم رو همون زمین خیس خیس..

دلم میخواد اصلا کثیف بشم..گلی بشم..

دلم بوی خاک میخواد..

دلم بوی سیزده بدر میخواد..

بوی اون آتیشی ک هر سال با جون کندن روشن میکنیم..

دلم بوی عذاهای مامانو رو میخواد..

دلم میخواد 1000 بار دیگه بززززززور قرمه سبزی خاله رو بخورم و بعدش دروغ بگم عالی بود خاله..

دلم میخواد باز بشینیم همه باهم اسم فامیل بازی کنیم و من جر بزنم..

دلم میخواد وقتی سر بازی یکی گفت استپ من بشینم گریه کنم ک چرا نذاشتن من ی کلمه دیگه بنویسم..

دلم میخواد فوتبال بازی کنم..

ازون فوتبالایی ک میدونم بلد نیستم و الکی قمپز درمیکنم..

دلم واسه چوکا تنگ شده..خیلی..

حتی واسه اون بوی گند کارخونه چوبش..

دلم میخواد باز برم چوکا..

با یاسمن و نیلوفر و نسترن و پردیس و نگین ی کوچه بالاتر از اون جایی ک بهمون اجازه دادن بریم و شب ک برگشتیم خونه دعوامون کنن..

دلم میخواد بازم مامان و خاله مارو از آقای امانی بترسونن و بگن گوش بچه های بد رو میبره..

دلم میخواد دوباره برم مغازه پیام پدرام و کلی باهاشون حرف بزنم..آخرم مامان غر بزنه ک چرا لفتش میدم..

دلم میخواد دوباره بعد ناهار جیم بزنم و جمع کردن میز بیفته گردن آرمین..

چقد دلم براش تنگ شده..

کاش هنوزم بود..

اگه بود هیچ غصه ای نداشتم..هیچی..

دلم میخواد تو ی جاده بودم..ی جاده دراز..

بعد با شراره مسابقه میذاتیم ک هر کی زود تر رسید..

بعدشم اونقد بدوییم تا شراره بگه جون شیرین دیگه کم آوردم..

دلم خییییییییلی چیزا میخواد



نظرات شما عزیزان:

=====
ساعت20:43---20 آذر 1392
شوخی نکن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:چشم
پاسخ:حالا تو بروزش کن ببین خوب شد یا نه؟


=====
ساعت20:04---20 آذر 1392
پسرا و جیغ
پاسخ:نه .دخترا جیغو هستن.


mitra
ساعت17:11---20 آذر 1392
kheili khob bod khosham omad maareke bod
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 19 آذر 1392 ] [ 19:58 ] [ شیدا ] [ ]